I MORGON ÅKER JAG HEM!

Jag har inte kunnat varit hemma på hela sommaren. Känns tråkigt. Jag som trodde jag skulle kunna åka varannan helg.
Men jag har ju iaf sparat pengar på det...

Nu sitter jag iaf hemma och väntar på att maten ska bli varm i micron.
Klockan 12 ska jag jobba till 21,00. Och innan dess tänkte jag cyckla och handla lite frukt som jag kan mumsa på senare på min rast:).

I morgon åker jag iaf hem. Känns bra! men lite ångest har jagnär jag tänker på att det inte alls är så lång tid kvar tills jag lämnar min älskling själv här i trollhättan för att börja skolan igen i Stockholm.

Jag kommer sakna mitt jobb... Så underbar personal!=)

Kommentarer
Postat av: Jättepersikan

Haha, vad många kommentarer (läsare) du verkar ha



:D

2008-07-24 @ 18:19:30
Postat av: jane

jag har för mig att du inte trivdes, haha:P

2008-07-30 @ 23:03:42
URL: http://janekekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0