Mamma

I helgen har jag varit med Alex, det har varit väldigt mysigt att få vara med honom.
Ifredags så kom han väldigt sent så vi hann bara mysa<3
I lördags så var vi på middag hos hans brors mamma och sen fika i gamla stan med en vän.

Idag har varit en dag är en dag med blandade känslor.
Var hos farmor och rensade hennes saker, jag tog två smycken, minne<3 det räcker för mig, behövde inte ha så mycket mer. Fick även av pappas lillebror massa filmer från olika jular också, minnen när vi var små helt enkelt.
Trodde mamma skulle vara med ganska mycket, dock var hon inte de, knappt något alls.

Men så kollade jag på den sista skivan av 9 och där finns ett klipp som är knappt 1 min långt men där man verkligen hör henne prata, där man ser henne le, där man ser henne skratta.

Jag sitter här och gråter...
Ser på klippet om och om igen,
Jag kommer fortfarande inte ihåg hennes röst, så när hon pratar känner jag inte igen mig..
Läskigt och konstigt.

Kommentarer
Postat av: issaa

älskade Emma darling. Jag önskade att jag kunde göra allt bra igen. Få dig att vara den allra lyckligaste personen i hela världen. Finns det något jag kan göra? <3

2008-12-07 @ 21:32:07
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/
Postat av: Anonym

Take care

2008-12-07 @ 23:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0