En dag i taget..

Idag har varit en sådär dag.
Teckenspråks provet gick KATASTROF, väldigt tråkigt. Men jag har som mål nu att plugga teckenspråk 30 min varje dag från o med i morrn!  Måste visa för läraren att jag vill, o att jag ska kämpa verkligen.

En mysig sak idag var iaf att jag och Isa gick och fikade efter skolan, de va mysigt och självklart mkt trevligt! Nästa tisdag ska vi baka tillsammans med isas mamma, de ser jag framemot<3

Angående detta med skolan så är det lite svårt att koncentera sig just nu känner jag, de går inte bara att gräva ner sig i böckerna när man har en stor ångest liggandes i kroppen men jag försöker, tro mig! de gör jag faktiskt.

Sitter här och små gråter lite för mig själv.. jag måste hitta mer kraft någonstans för att orka hålla huvudet högt känner jag, skolan får inte påverkas! det är iaf det viktigaste. jag är orolig för många saker, men som sagt inget av detta får gå ut över skolan.

Skulle mer än gärna vilja ha älsklingen här hos mig just nu, en famn att gråta ut hos..

Nej upp med humöret var det! torka tårarna och försöka le!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0