En bra helg!

Förlåt för dålig uppdatering men har inte riktigt haft tid att blogga.

Helgen har iaf varit bra, jag har hunnit med bio, vart med alex, och gått ut på viperroom med Linda (synd bara att de blev en kort stund) Sen i söndags så sov jag och isa hod Jesscia, åt pizza och hade det mys=)<3

Idag fick vi se på en operation!
Det var mest bara äckligt och långtråkigt.
Annars idag så har nog mest bara gått runt och känt mig nervös.
Farmors Begravning är på onsdag, vilket känns väldigt jobbigt. Men lite jobbigare blir det även att farmor ska begravas i samma kyrka som mamma. Det kommer bli tufft, men jag fixar det...

I morrn ska jag till en psykolog, det ska bli skönt och prata,
och sedan ska jag skriva ett matte prov och sedan bär det av hem till Isa i Trosa och baka pepparkakor med hennes mamma=)
Den dagen har varit efterlängtat, det ska bli väldigt mysigt!=)

Föresten provade jag en mycket söt klänning idag:




Dock var den ganska dyr, men jag tycker väldigt mycket om den att det är värt och fundera!=)

Uppdaterar på onsdag igen.
Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Nettaan

åh, vilken söt klänning, du passar super bra i den! <3

2008-12-17 @ 14:03:16
URL: http://www.barahennestankar.devote.se
Postat av: jessica

emma, du skulle ha köpt klänningen annars kommer de inte bli av att du gör de, ja känner dig! den va super fin!!!!

2008-12-17 @ 15:30:19
Postat av: lindis

Registrera dej på

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=64735 och få gratis presentkort och biobiljetter=)

2008-12-17 @ 15:38:19
Postat av: Anonym

I år har jag önskat mig en sak av tomten. Dig en riktigt god jul. Fixar han inte det slutar jag tro på honom.

2008-12-22 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0