Älskade farmor!<3

I hela mitt liv så har jag alltid haft min farmor vid min sida, hon har ställt upp i vårt och torrt och jag har svårt att tänka mig ett liv där hon inte finns. Jag älskar min farmor otroligt mycket!<3
Vi står nära varann även fast jag inte hinner hälsa på henne särskillt ofta och jag har otroligt dåligt samvete att jag inte ringt henne oftare än vad jag bör kunnat.

Ännu mer dåligt samvete har jag att jag inte har hälsat på henne något på sjukhuset där hon den senaste tiden varit.
Jag har haft så mycket med mitt eget liv att jag inte kännt att jag klarat av att se sjukhusmiljö och att se den farmor som alltid har varit så full med liv helt plötsligt blivit väldigt dålig. Jag vet, ego tänkande. Förlåt.


Uppdate:
Jag ringde henne nyss, de gick knappt och prata med henne.. hon var så dålig.
Jag ska hälsa på henne på fredag, de får inte vara försent då.

Pappas bror säger att vi nu får förbereda oss på att det inte är långt kvar.. hon är sjuk, gammal och svag. Hon kommer nog inte bli bättre.
Älskade farmor..
Jag vet inte hur jag ska fixa detta om du lämnar min sida. MItt liv är redan i kaos och jag behöver dig<3

Jag vet inte hur jag ska klara av allt om du lämnar oss, jag gör nästan vad som helst för att du inte ska lämna oss farmor<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Är hon på ett sjukhus så pass nära att du tar buss/pendel dit?. I så fall åk i morgon. Vad annat du än missar går att fixa, extra pluggande en helg eller offra någon kväll. Ring/maila läraren och berätta,vad han/hon än tycker åk i morgon. Allt går att fixa (nästan). Missar du din farmor,det går inte att fixa. Den missen betyder ånger för livet och allt sådant som jag tror du vet hur det känns utan att någon skriver om det här.(Precis här när jag satt och skrev kommentaren ringde telefonen en nära släkting till mig har blivit sjuk och åkt akut med ambulans till sjukhuset) för mig blir det besök typ nu. Ja ja skit i det men lyd mitt råd om det är möjligt med resor etc.

2008-12-02 @ 20:33:35
Postat av: Anonym

Hej!

Är hon på ett sjukhus så pass nära att du tar buss/pendel dit?. I så fall åk i morgon. Vad annat du än missar går att fixa, extra pluggande en helg eller offra någon kväll. Ring/maila läraren och berätta,vad han/hon än tycker åk i morgon. Allt går att fixa (nästan). Missar du din farmor,det går inte att fixa. Den missen betyder ånger för livet och allt sådant som jag tror du vet hur det känns utan att någon skriver om det här.(Precis här när jag satt och skrev kommentaren ringde telefonen en nära släkting till mig har blivit sjuk och åkt akut med ambulans till sjukhuset) för mig blir det besök typ nu. Ja ja skit i det men lyd mitt råd om det är möjligt med resor etc.

2008-12-02 @ 20:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0