VILL INTE ÅKA=(...

Ångest... ångest..
Jag vill inte lämna min underbara Alex och inte heller mitt jobb=(

De va jobbigt att lämna alla gamla och personalen och Malin som jag inte ens hann säga hejdå till:/
Me jag har iaf henne nr så ska hålla kontakten med henne=)

Jag är ledsen..
Jag vill inte vill inte vill inte lämna Alex i denna stad själv..
Ångest som bara den.

Denna sommar har varit underbar ändå, det var jobbigt i början men den blev bra, mkt bra!
Jag måste tänka att om 2 månader åker Alex härifrån. Om två månader får han en ny start och förhoppningsvis kommer bli betydligt bättre.
Då ska jag hjälpa honom att flytta=)
Vi kommer även att bo närmre varandra då, de känns bra.
Om 1 år kommer jag kunna ha möjlighet att bo med honom. Älskling<3

Jag måste komma hem i morrn, ska passa barnen. Hoppas det blir bra väder så man kan bada och sola.
Jag måste åka i morrn, de blir inte bättre av att vänta tills tisdag. För det kommer vara lika jobbigt på tisdag som i morrn.

Jag är ledsen.. vill inte='(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0