Uppesittare!

 Jag får ingen ro att komma isängs...
Förstår inte vad som har hänt?! jag som oftat är kvällstrött har plötsligt blivit väldigt pigg.
Klockan är 01,40 och jag är pigg??!
Noot good.

När jag ändå är igång så kan jag berätta om morgonens planer!:D


12,20 ska jag träffa min kompis Tessan istan=).
Vi ska gå runt i affärer och äta lunch och prata i massor. ska bli riktigt mysigt.

Klockan 16,00
så ska jag träffa min kompis Linn. Vi ska ta en fika..=)
Senast Linn och jag sågs ensamma var nog för ett år sedan.
Där imellan har vi endast hunnit träffats 1 gång med varandras familjer. Detta va på tiden!=)

Vad som händer mer är ännu oklart. Troligen blir det att komma hem och bara umgås med familjen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0