Stockholm nästa...

Tänk att hela sommaren redan gått..
Jag minns när jag kom hit.
De känns inte alls för så länge sen?
Och nu ska jag redan åka hem.
Tråkigt, riktigt tråkigt.

Men ska fixa till mitt rum lite när jag kommer hem iaf. Då ska jag visa bilder på det sen=)
Jane ska få se min nya tavla ju:P

Alex är på jobbet just nu, han kommer hem vid 11,45.
Jag har lovat att ha fixat lunch till dess så vi kan åka till bussen sen.
Konstogt det känns..
Var lite ledsen igår, ledsemn för att jag nu lämnar mitt jobb och självklart för att jag kommer åka ifrån Alex.
Men jag tror att efter att sagt hejdå till dem gamla och sen den underbara personalen så blev det nog lite mycket hejdå på en dag.
Men jag ska skicka kort dit. Säga tack för att jag fick jobba där, visa min uppskattning=)

Alex kommer jag sakna som bara den, men samtidigt måste jag tänka att snart kommer vi vänja oss vid avståndet och jag kan lika gärna åka dit nästa helg. Vi kommrt ju ses, skillnaden är ju att det inte blir varje dag.=)

Snart ska jag packa iordning det sista och göra mig färdig.
För att sedan åka till affären och handla färdkost, ge alex pengar och köpa lunch.

Kommer nog skriva sen i Stockholm i kväll.
Är hemma ca 22,00!

( kan tyvär inte sätta in bilder på denna dator, därför blir det tråkigt nog bara massa text=)


Kommentarer
Postat av: jane

Yes, den vill jag se:)

2008-08-11 @ 22:49:04
URL: http://janekekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0