SLITEN...

Uh, denna sommar har jag inte känt mig fin alls.
Har inte behövt göra mig fin då jag bor över sommaren i Trollhättan och bara jobbat.
Känner mig sliten, gått upp i vikt o känner mig bara allmänt risig.

Jag vill känna mig fin o fräch igen! så gooby allt onyttigt o hej på de nyttiga.
Nu är jag redo!




Jag är verkligen sugen på att få känna mig fin, att kunna köpa fina höst kläder nu till skolan. Att varje dag då känna mig fräch igen. Behöver göra nått med mitt hår också..
Skulle nog behöva en makeover...


På måndag kommer jag hem till min kära familj. De känns skönt men sorligt.
Jag kommer ju trots allt sakna min älskling.
Men! snart flyttar han till Karlskoga, och då blir det iaf närmre=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0