Räksallad, Mums!=)

Nu har jag precis hängt massa tvätt.
Min älskling tvättade idag, så det var inte mer än rätt att jag skulle hänga upp den=).
De gick fort på jobbet idag, vilket var mkt skönt.

Jag och Malin (en tjej på jobbet) pratade idag om att jag måste hälsa på henne sen när jag hälsar på Alex i trollhättan sen. De ser jag framemot=)

Nu är jag helt slut.. rummet ser ut som en.. en katastrof? jo om inte värre..
Men jag orkar inte. Orkar inte städa. Inte just nu iaf.

Jag och Alex ska iväg och äta ute snart.
Han på max och jag ska äta en räksallad=) gootisch.

kraaam!

Kommentarer
Postat av: Z

vaddå lyan är väl på typ 10kvm.. hur jobbigt kan det va??

2008-08-09 @ 21:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0