Mitt bästa sommarminne!

Det var den 10:e dagen innan jag skulle bege mig till Stockholm.
Jag och Alex gick en skogspromenad.
Vi gick en bit till vi kom till en stor bred sten och framför stenen fanns en stor åker.
Vi satte oss där på stenen och tittade ut på den stora åkern-
Det var så tyst så härligt på någotvis.

Det började regna, och tillslut spöregnade det verkligen
Det var mysigt så vi båda kurrade ihop oss tätt intill varandra med paraplyet tätt intill oss för att inte bli böta.


Det kändes att under det där paraplyet så kunde vi stänga ifrån världen.
Under det där paraplyet kunde inget illa hända oss.
Där vi satt kunde vi stänga ifrån oss all stress.
Det var skönt och jag längtar tillbaka dit.
    
Det var mysigt att sista där med Alex.
Och jag ville inte åka ifrån den underbara människan som satt brevid mig.

Det var ett fint sommarminne tycker jag=) gooosch vad jag saknar mig älskling.

Kommentarer
Postat av: issaa

låter myysigt:) <3

2008-08-13 @ 17:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0