HEMMA IGEN..

Nu är jag hemma.
Resan gick bra.
Lite jobbigt var det att åka ifrån alex o trollhättan o jobbet.
Ja det blev lite känslosamt..

Att vara hemma känns okey.
Men helst av allt just nu är att krypa ner i Alex famn i den trånga obäddade sängen i det väldiga stökiga rummet.
Men jag trvides bra i trollhättan. De har vart en bra sommar!.

Men jag ska försöka komma ner till trollhättan så snart som möjligt iaf!=)
Kanske nästa helg?


Kicki har städat mitt rum.
De va snällt=)
I morrn ska jag passa barnen, o gosa massor med valparna.
Två av dem säljs i morrn, så måste passa på!=)

Denna valp är den vi ska behålla!=)


Kommentarer
Postat av: Z

Hoppas du kommer känna mycket pengar om uska så du har råd med hemhjälp!

2008-08-12 @ 09:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0