GODMORGON!

Godmorgon hörrni!
Hoppas allt är bra. Själv sitter jag här ganska nyvaken och trött. Men sitter och väntar på att klockan ska bli 10,00 så att jag kan ringa till kontoret på körskolan och fråga om dem har en körtid.

De va länge sedan jag körde bil nu så jag måste komma igång nu.

Om jag inte ska köra bil idag så har jag inget speciellt planerat.
Jag har köpt ett sånt där 7 dagarskort på sl som går ut i morgon så jag känner att jag bör utnyttja det.
Men just nu är jag för trött för att ens tänka...


Någon som har nått roligt plannerat idag?=)


Det är ganska gulligt när man kommer upp på morgonen och ser ett par tassar sticka ut=)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Gullig bild =)

2008-08-18 @ 10:51:33
URL: http://nea93.blogg.se/
Postat av: jane

Naaw, så sött!

Måste också sätta igång med körningen:O

2008-08-18 @ 11:42:37
URL: http://janekekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0