IDAG ÄR ALLT MKT BÄTTRE.. =)

i dag känns allt mkt bättre..
jag och alex såg en bra film igår som hette felon.
Efter det såg jag ett avsnitt av sex and the city, sen sov jag gott medans alex gjorde matlådor till oss=)

Jag vaknade 06,00 i morse vilket ledde till PANIK!. Jag skulle ju gå hemifrån 06,25.
Mina vänner vet hur jag är, jag gillar att vara uppe i god tid.
Men morgonen på jobbet var precis iaf som alla andra morrnar. Och det var ganska skönt.

Dagens kanske mest äckligaste?:
Duschade en sur gubbe, som oftast svär o skriker åt en.
Han envisades med att ha en handuk på toa stolen i duschen.
Jag förklarade för denna farbror att handuken skulle bli blöt om han satt på den samtidigt som jag duschade honom.
Hans svar var väl i något i stil med
- JAG SKA HA DEN! DIN JÄKEL.

jaa vad gör man, han fick som han ville eftersom jag inte ville göra denna farbror ännu mer arg.
Efter en kort stund i duschen så hör jag hur det brakar o smäller under honom.

Jag frågar: vad gör du?
Han: SKITER!.
Jag: men men.. på handuken:S
Han: ja det gör inget.

Nej nej inte för honom inte.
Jag fick fråga igen om vi inte i stället skulle ta bort handuken.
Men enligt honom då så var han redan klar så visst kunde vi ta bort handuken nu.
O nej, de va inte mysigt sen att duscha bort hans avföring från denna handuk sen för att sedan kunna tvätta själva handuken.

När han sedan var klar i duschen så fick jag iaf hjälp av en snäll Malin på jobbet som hjälpte mig att ta på han kläderna.
Då kunde han även skälla lite på henne också.=)


Men trost detta så känner jag mig ganska glad idag ändå=)

Kommentarer
Postat av: Z

jag vill också bli gammal och kunna göra sånt där!!

2008-08-07 @ 20:23:59
Postat av: issaa

hahahah neee stackare! xD

2008-08-07 @ 20:42:42
Postat av: jessica

HAHAHAHHAHAA fan va roligt emma!!!!

2008-08-09 @ 14:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0