Canser och barnkalas!

Vilken dag! eller kväll snarare bestämt.
Barnen har bjudit hem massa av sina vänner o kusiner så det blev 10 barn vilket resulterade i att det blev full fart här hemma.

Jag har hjälpt patrik. Tyckte lite synd om han när det kom så många barn:P hehe.
Jag och patrik pratade lite sen när barnen tittade på film.
Jag gillar patrik, han är snäll och jag kan prata om precis allt med honom. De känns skönt=)

Hittade föresten en bok hemma, tyckte den lät jätte intressant och började direkt läsa.
Handlade om en tjej som heter Anna som får reda på att hon fått livmodercancer..
1 av 3 dör. 5 år är överlevnadslängden ca för dem som aldrig kan bli friska.

Jag läste en bit, men efter ett tag började jag må illa och fick ont i magen.
Boken var för smärtsam för mig att läsa..
För om jag inte minns helt fel så var det livmordercancer som mamma dog av..
2 år klarade hon sig.. sen orkade hon inte mer.
Mamma gav aldrig upp, men de blir väl så att kroppen inte längre orkar kämpa hur länge som helst.

Jag tror inte jag kommer läsa klart den boken mer.. trots att den verkar vädligt bra.
Vill ju gärna veta om den här tjejen Anna klarar sig eller ej.
Men får väl fråga någon som läst den.

Nu ska jag lyssna lite på musik och försöka gå och lägga mig inom iaf 30-45 min =).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0