Underbara helg!

kom nyss från min babe, han skulle träna och jag måste plugga så vi åkte från han vid typ 10.
Ifredags:
träffade pappa och mandy ett tag sen så träffade jag syster min och gick runt i affärer. Jag blir så arg det är så mkt saker man vill ha och jag kunde bara inte låta bli att köpa ett litet hm linne=P visst dem är billiga men jag är pank=(  så även om det var billigt  så hade jag inte råd=P men ajja.. jag överlever:D
Sen fick jag ialla fall träffa min älskling! vi lagade tacos och åkte till gammla stan tillsammans med linda och fikade:D riktigt mysigt var det!

Lördag: kollade runt i stan, vi åt lunch med robin och resten av dagen tog vi det bara lungt=)
Alex gav mig en underbart skön massage sen på kvällen=)♥ han är såå fin min Alex:D finns ingen bättre än han!

söndag: plugg som väntar nu:(:(:(


image77Ha en bra dag alla:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0