tröttis..

idag vaknade jag klockan 7! det var inte alls bra eftersom min buss gick vid 7 men som tur är så hade patrik inte åkt så jag åkte med honom=)
så . nu sitter jag här i skolan och väntar på dem andra som nog inte kommer för än om nån timme eller nått.. hmm tråkigt.
idag kanske Alex ska komma till mig och träffa familjen..=) Jag saknar honom verkligen♥

just det jag fick reda på matte provet igår..
fick bara G ändå fast jag fick 17 poäng av 21 möjliga.. jag gillar verkligen inte vår matte lärare, det var nån i klassen som fick 15 poäng och fick G+...:S
ajja jag frågade ialla fall min matte lärare om hon trodde att jag skulle kunna nå vg om jag ansträngde mig och det trodde hon apsolut, det känns bra ialla fall:D

image63hittade denna bild i bilddagboken:P gaah va liten man var då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0