träning=bätter koncentration:D

Idag efter middagen bestämde jag mig verkligen för att träna! jag säger hela tiden att jag måste träna och att jag bara går upp i vikt. Men vad gör jag åt det???:O inget! men nu är det ändrig med det, jag lovar! jag vill få en mer tränad och hälsosam kropp och jag ska lyckas med det=)

Var ialla fall ute och sprang, i ca 35 min (jag vet att det inte är så långt men nånstans måste jag börja ju) sen direkt när jag kom hem gjorde jag 50 sittupps=) jobbigt men skönt och va pigg jag blev:D
sitter och pluggar och jag känner mig på toppen humör och känner att jag verkligen har koncentration till det jag gör=) Det här måste jag fortsätta med!!=D

Skickade in satanist arbetet idag ialla fall, riktigt skönt att bli av med det. så nu är det att plugga till prov i morrn sen sen fortsätta med min hälso arbete som jag gjorde lite på nyss. =)
Fan jag fixar det här!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0