solen=D

idag känner jag verkligen att jag mår toppen:D
sommrigt klädd och pluss att det är torsdag idag vilket betyder att jag får träffa Alex i morrn=)<3

Jag har bestämt mig för att inte få panik över skolan, ändå fast det är svårt.. men jag får plugga mer till prov och göra mitt bästa helt enkelt! jag kan inte säga att jag gjorde mitt bästa den första terminen.. tyvär men nu har jag skärpt mig och tar skolan på alvar!=)

idag ska jane och isa sova hos mej:D det ska bli kul, jesscia stannade hemma idag för att plugga.. hon är smart hon=) fast jag tycker inte om att vara hemma från skolan, så jag pallar mig hit istället=P
uh fick bara G på mitt ekologi prov .. jag som verkligen hade pluggat, men jag var bara 2,5 poäng ifrån VG men endå.. det är surt. Min lärare sa att jag nog hade missförstått några frågor på provet, de gjorde mig arg:( och när jag väl kom hem visade det sig att jag fått nått virus på datan som gör att det hakar upp sig hela tiden:S måste fixa det..
Med andra ord det var nog inte min dag i går, men idag mår jag toppen ialla fall=D

har jag någonsin sagt att min Alex är underbarast??(A)
Haha kunde tänka mig det, jag har nog skrivit och sagt det en miljon gånger=) men kan inte få nog av att säga det heller, han är min underbaraste!♥

Måste fixa med syrrans plakat, måste fixas snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0