slutade tidigt:D

Idag såg vi på troja på svenska lektionen, trodde inte alls den var så speciell bra men min uppfattningar har faktiskt ändrats! den var riktigt spännande .
sen så behövde vi bara göra 10 frågor i naturen och sen fick vi gå hem men jag hade glömt mina frågor och min bok hemma så jag åkte hem och ska göra dem här istället=)

Så: min dag ska bestå vad mkt kaffe drickande, plugga och ut och springa:D
idag ska det gå mkt bättre att springa men springer nog lite senare...
Funderar på att ta en skön dusch och skriva lite novell innan jag sätter igång med pluggandet=)

Nu är vår film som jag och vännerna pluss anderas gjort , den blev väl bra men gillar inte en speciell scen  där jag är med:S uh varför säger jag aldrig nej!!? = (
ialla fall så är det tänkt att den ska visas för klassen men det vill jag verkligen inte! måste prata med isa, jane och jessica .

NU är det snart sommar!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0