skolan..

sitter just nu i skolan, borde fixa med min kost grej som ska vara inne på tordag.. uh det är såå svårt!!:( vet inte vad jagf ska skriva.. får fundera ut det idag=)
Min babe ringde mig i morse:D ett riktigt mys prat blev det=) saknar han så, önskar att ,man var hos honom nu!♥
resten av dagen har väl varit okey... längtar att komma hem till en skön dusch men borde nog springa idag=)
MÅSTE springa idag! sen plugga till prov idag..:/
så får se hur det blir med springadet.. finns liksom inte tid för det ...=(

Funderar på att ha en mys och plugg helg sen i helgen, får se när man träffar älsklingen antingen lördag eller söndag men det är bara tisdag idag så.. ingenting man behöver bestämma.=)
skulle vilja gå till secondhand med jane=) får se hur det blir.

image82 Jag vill sova!!=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0