prov idag:S

jag har grymt ont i magen.. omprov på urinorganen,nervsystemet och sinnesorganen idag:S
det här provet känns väldigt viktigt eftersom terminen snart är slut, och kan jag få bra på det här så kanske jag kan höja mitt betyg i medecin.. kanske..
ska snart sätta mig och plugga snart:)

idag efter provet så ska jag sola med Alexandra :D det ska bli riktigt skönt och trevligt!
sen är vi lediga på tordag och fredag.. hmm vet inte riktigt vad som händer då.. men i morrn lär jag väl bara ta det lungt och plugga? sen kanske jag träffar älsklingen på fredag till lördag, han hade tenta nästa tordag så vi kunde inte ses hela helgen. men det viktigaste för mej är att vi hinner ses ialla fall=), och skolan ska alltid gå först! skulle nog själv behöva plugga lite jag med, men får se helt enkelt=)

Jag ska skärpa mig med mitt tränande också, har varit lite slarvig med det. Men gör fortfrande mina 50 sittupps  varje kväll=) i morrn blir det nog springa som gäller!
kanske även ikväll? jag ska allt tvinga mig ut=)!

Jag önskar verkligen att jag var hos Alex nu, saknar han grymt mkt! ♥
Men det är inte många dagar kvar nu tills vi ses=)


Ne måste fortsätta plugga nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0