Naturprov idag

jaa idag hade vi prov, jag hade VERKLIGEN pluggat! och iskolan idag så förhörde vi tjejor varandra och d´å kunde jag verkligen nästan allt men provet gick ändå sådär, jag kommer få g och kanske mer(hoppas,hoppas) men jag hade hoppats på att det hade varit lite andra frågor dem jag hade pluggat massor på...
men ajja jag skrev allt jag hade i huvudet och det gick helt okey=)

satt kvar i skolan idag också, vi slutar vid två så jane och jag satt kvar här och pluggade. Människans utveckling mkt intressant(ironisk som f*n)
men det är en inlämingsuppgift så jag ska plugga hemma mer sen idag och skriva klart så att jag kan renskriva och lämna in det i morrn=) sen är det medecin provet som gäller!

Jag var hos tess på valborg, vi gjorde inte så mkt åt god middag med hennes familj och sen på kvällen kom vi på att vi verkligen ville ut och festa men då var klockan typ 22.00 så det kändes lite sent så vi var hemma hela kvällen och såg på Mora träsk=P hahahaxD gaah va jag älskar min tess vi är knäppa tillsammans hon och jag=P

sitter och väntar på min buss som inte går för en om 45 min:S inte alls kul.. får se om man ska ut och springa idag, vet inte om jag hinner... =(
saknar min älskling i massor ialla fall=)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0