mysig helg:D

Min helg har varit toppen=)
I fredags: jag träffade Linda och sov över där=) vi hade en lungn kväll och äntligen har jag hittat en vän som somnar åt film precis som jag=D hahah
lördags: träffade farmor och pappa en stund sen åkte jag till min fina Alex, träffade hans bästa kompis Anders så vi åt middag och sen gick vi runt lite på stan:) mkt trevligt! Vi mötte även Alex lilla syster, det var riktigt kul att träffa henne.=)
resten av kvällen var vi uppe hos amir och linda, vi såg på film. eller dvs Alex och Amir gjorde det, jag och linda somnade =D haha
Finns det något mer mysigare än att somna med sitt huvud på ens pojkväns knä samtidigt som han kysser en på kinden och leker med ens hår? Svar: underbart mysigt. sen känner man sig alltid så otroligt trygg. När jag är med Alex  jag känner att  ingenting hända mig !  jag känner att han är den ända som jag är som mest trygg med. Du är det bästa älskling!♥
Söndag: vi grillade med linda och Amir linda och jag solade lite också=) Denna dag har gått riktigt fort, så idag har det inte blvit så mkt pluggade, men jag hinner ändå=)

Idag känner jag att : Jag är riktigt lycklig lottad och att jag är sååå lycklig!=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0