mkt plugg...

sitter just nu i skolan och ska fortsätta med ett arbete om människans utveckling...
sen ska man även skriva om sig själv, typ hur mkt man vägde när man föddes och när man började gå osv.. det är inte lätt för mig att ta reda på sån fakta pgr av att mamma inte finns längre, och jag är säker på att pappa inte har koll på något sånt alls, men så har jag sån tur att jag har en bok : mina första år=)
hittade den boken flera år efter mamma försvann, och det är så kul att läsa för hon har verkligen skrivit så mkt=D

ingen tid för att skriva nu, måste hinna skriva rent mitt arbete=)

Kommentarer
Postat av: snygglennart

vadå ingen koll jag minns allt puss puss

2007-05-03 @ 17:17:00
Postat av: snygglennart

vadå ingen koll jag minns allt puss puss

2007-05-03 @ 17:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0