min älskling!

ja jag var ju hos älsklingen igår, kom dit någon gång efter 19.00 =)
det var riktigt mys! vi gick promenad tillsammans med Linda sen bakade jag och linda kladdkaka och sen blev det mkt prat=)
Mysigt var det ialla fall, alltid mys att vara med Alex=)

Idag var det varit en ganska slapp dag me, kom lite försent till lektionen idag men inte så farligt och sen hade jag Engelska redovisning. Det gick helt okey smått svårt med ut talet bara :S men hon sa at det var bra så jag nöjer mig med det=)
Gjorde även om praktiskt prov (detta betyder inte att jag fick ig på detta förut, utan för att jag väger mellan betyg) Det gick ialla fall bra, försökte visa mig att jag sååå intresserad , vi fick hålla på med blodtryck och lite sånt och det kände jag att jag kunde ganska bra så=)
Nu sitter jag och väntar på bussen=( gjort lite natur frågor snart klar:D

ha en fortsatt bra dag!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0