medecin prov på fredag:S

just suttit och pluggat på medecinen, gick igenom dem endokrina(stavas det så?) organen...
det är grymt mycket att kunna, men pluggar jag på en sak i taget så hoppas jag det går in i mitt minne..=P värsta är att mitt minne inte är det bästa..:S

I morgon ska vi spela in film jag, isa, jane, jesscia och två killar i klassen.. det ska bli kul=P
Vi ska ha filmen till Svenskan som nått arbete=)

min dag har varit tröttsam men träffade Linda i östertälje=) mkt trevligt, vi pratade om färger och sånt till rum och jag måste erkänna att jag tycker mitt rum ser lite kallt ut.. det är ju mysigt men jag ska nog sätta upp något på väggarn så att det blir mer mysigt=) ajja det blir nog toppen...

jag längtar tills helgen då jag får träffa min underbaring!=)


image67 Nämnt att det vore väldigt gott med kaffe nu??=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0