ledig

sitter här och gör ingenting, kanske borde passa på att plugga eller nåt.. hmm tråkigt men måste ivilket fall som helst.
just det provet! det gick helt okey, trodde nog att det hade kunnat gå bättre men minnet försvann under dagen, det kom dok tillbaka lite sen när jag väl fick provet men jag klarar mig nog , kanske G + ialla fall??(A) hoppas på vg:D

Jag saknar dig så mycket, önskar att jag var hos dej nu, min fina underbara Alex=)
snart fredag!!=)

Nån annan som längtar tills helgen lika mycket som jag??(A)


Kommentarer
Postat av: nathalie

inte jag, ska jobba hela helgen förutom lördag -.-
Hoppas du får en trevligt lång helg iaf ^^ taha,

2007-05-16 @ 19:17:35
URL: http://mrsnathalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0