En ny dag!

sitter på datan nu, och just nu finns det inte så mkt att göra..=) träffade min söta Jane, alltid lika glad som vanligt=)
Denna morgon började väl kanske inte så där super bra, blev osams med kicki det första jag gjorde men jag skickade ett förlåt sms sen.. så jag hoppas det löser sig.=) Gillar inte att vara ovän med henne.

Idag blir det Har Rock cafe:D det blir nog kul! Men funderar på att gå därifrån ganska tidigt och palla mig iväg till skolan i morgon=) 

¨Nu ska jag vara lite social med Jane som babblar för fullt! sorry Jane jag lyssnar  inte riktigt haha^^ 



image87

"Jag trodde att du hade slutat dricka men du kommer nog aldrig ifrån det.Jag trode på dig men misstog mig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0