En dag blir aldrig som alla andra

varje dag är olika, varje dag blir aldrig exakt lika dan.
Jag älskar måndagar, samtidigt som det är hel trist att komma till skolan igem..
Jag älskar allt skvaller med tjejerna om hur helgen varit:D det är alltid lika kul..
jag har haft en helt underbar helg tillsammans med älsklingen och just nu mår jag verkligen toppen=D precis som alla andra dagar?... ja kanske det. Jag mår grymt bra!

jane: allt kommer lösa sig, finns här för dej alla timmar om dygnet!<333
isa: idag blir det kul;) back to trosa again !
jesscia: jag orkade aldrig läsa dem där sidorna i medecin boken som du gav mig=P hehe

datakunskap just nu.. inte alls kul men natur.. mkt värre
ska plugga i massor på matten idag, ska bli duktig på matte! ska ha VG och jag ska klara det;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0