deppig..

idag solade jag, helt underbart det är något jag vill fortsätta med. Det var avkopplande och en perfekt start på morgonen!
Sen pratade jag och jessica med yrkes vägledaren i dag för att prata lite om betyg till högskolan.
Detta gav mig nästan en chock! Jag måste få en massa mvg för att komma in på sjuksköterska utbildning:S
jag får panik, hur ska jag klara detta??!!!
kommer jag inte in så vet jag inte vad jag gör?:S jag måste in helt enkelt!
Men just nu känner jag mig bara almänt trött och deppig.. tänk om jag inte kommer in jag känner mig stressad och har smått panik in för betygen..:S
men i helgen får jag träffa älsklingen igen! jag längtar!♥

Ne nu ska jag fortsätta plugga !

Kommentarer
Postat av: johanna

du kommer att klara av allt som du vill klara av

2007-05-08 @ 21:05:53
URL: http://candyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0