Bakis?

hah neej ! det är jag inte, och jag är riktigt glad över det.
Middagen var bra, god mat och gott vin=) men tyvär blev pappa full=( tycker inte alls om det.. ville helst bara gå därifrån då men jag stannade kvar för min systers skull.
Det var två lärare och många av syrrans klass kompisar som höll super fina tal(även min syster höll ett fint tal)
Efter middagen och allt började alla dricka allt mer, men jag hade bestämt mig för att inte bli full alls! tessan och Jenny kom lite senare på kvällen utklädda till pirat och cowboy:D haha ni va såå heta! Min tess fick många pussar på kinden av mig=P
Gick hem sen någon gång efter 12 och försökte hitta rätt buss, det var iof inte så svårt men gick till fel busshållsplatser två gånger=P haha.
Men det kändes inte alls så kul att sitta vid st:eriksplan klockan halv 1 på natten och vänta på en buss, smått läskigt faktiskt...
Men kom hem till syrran ialla fall och somnade, vacknade dok runt 2 då syrran min full som hon var ville att jag skulle öppna porten.=P
Idag vacknade jag vid 8 och pallade mig iväg till skolan och jaa, jag mår faktiskt riktigt toppen idag=D ska nog ut och springa lite senare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0