5 underliga saker om mig!

Var nyss inne på bilddagboken och där var det en utmaning om att man skulle skriva 5 underliga saker om sig själv.

Så jag tänkte att jag gör det även här med:D

1: när jag var liten smakade jag på kattbajs, mitt eget och även smakat på syrrans kiss:S blää

2: En gång ville jag raka mig i ansiktet precis som pappa gjorde, så jag gjorde det vilket lede till att hela jag blöde!(liten)

3: jag var kär i en väder gubbe när jag var liten, pussade alltid på tv rutan.

4:Jag använde nappflaska tills jag var 6 år!! sen tyckte jag det var dags allt sluta=P

5:jag var en riktig mamma gris som barn.

Nån av er bloggare som utmanar mig att skriva 5 underliga saker om er själva??=P



image85

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0