Vid graven

Som sagt idag var det 4 år sen Sophie dog och jag, tess, syster och tess mamma och hennes kille åkte upp till sophies gravplats och satt dit lite blommor och ljus. Mycket fint:)
Efter ett tag så var det bara jag och syrran och tessan kvar och vi satte oss ner där och pratade om minnen som vi haft med sophie, det var skönt att göra det faktiskt.
Men allting kändes endå så sorligt jag saknar henne verkligen.
vi satt och skrev alla tre ett varsit brev till sophie och efter ett tag kunde jag verkligen inte hålla mina tårar inom mig, det var verkligen jobbigt och tess kramade om mig, men på nått sätt vill man inte bli tröstad då och tess märkte nog det, Min Underbara tess<3
tessan läste upp sitt brev och sen johanna det var så otroligt fina brev och sen läste jag upp mitt och det var lite skönt att sitta där alla tre och prata, gråta och bara minnas henne. sen tog vi oss en cigg. vi röker alltid hos Sophie eftersom hon rökte. Vi röker med henne eller hur man ska förklara, ni kanske tycker det är knäppt men om jag kunde förklara bättre så skulle ni förstå.

Det var skönt att faktiskt få gråta och det kändes mkt bättre sen när vi gick därifrån, så nu känner jag mig inte alls ledsen utan jag tänker på alla roliga minnen med Sophie, såna minnen man bara ler åt=D

resten av helgen har vart helt underbar:D saknar Min alex redan<3




image13älskad!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad fint:/!
älskar dig

2007-03-26 @ 08:05:52
Postat av: Anonym

/ isa

2007-03-26 @ 08:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0