Trött men glad:D

Nu har jag äntligen slutat, skönt:D men nu är det bara provet som väntar men det lär nog gå ganska fort eftersom jag inte kan ett skit:S
Men idag ska jag vara duktig i skolan och jag ska verkligen försöka! Det har jag lovat mig själv och jag ska fixa det:)
Det är inte så att jag har jätte dåliga betyg men inte heller sådär super bra, mest G och lite VG men det ska ändras:)

Väntar på isa,jane och Jesscia dem var hemma hos jessica och hämtade vin som vi ska dricka ikväll, men jag kunde inte följa med eftersom det kostar 100 kr för mig varje gång jag får en frånvaro:S inte kul alls och jag tycker det är en rätt hård och lite taskig regel, vad gör hon med dem pengar hon tar???:O inte går dem till mig ialla fall, kanske till barnen(mkt möjligt) 
Uh blir så arg på henne ibland, jag hatar hennes regler och ibland blir jag så avundsjuk på mina vänner som får så mkt av sina föräldrar, jag får alltid betala allt själv, jag säger inte att det är synd om mig, det menar jag apsolut inte! : ) men visst blir man lite avundsjuk, men mest kanske också för att dem bor med sina föräldrar.
Gaah va jag saknar Mamma, varför bor jag inte med henne?? varför dog hon:'(
Nee nu ska jag inte skriva om henne då böölar jag säkert snart och det vill jag inte. Idag vill jag vara glad och umgås och ha kul med mina vänner<3 älskar er!! ni är underbara och det vet ni:)

Funderar på att skicka sms till Min älskling snart:) saknar han!!<3 
Min underbaring♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0