tjej kväll:D

jaa ikväll så blir det tjejmiddag med isa, jane och jesscia och det ska bli riktigt mys. Vi skaäta tacos och dricka vin som jesscia tar med sig, jag tänker dok inte bli full.

Jag ringde till flen igår, ja jag gjorde det fast det tog ett tag för mig att slå numbret jag hade ju inte ringt på kanske över ett halv år, och jag vad rädd över vad dem skulle säga.
Men det var Linda som svarade resten av familjen var inte hemma så jag ska ringa dit på tordag:) i morrn dvs:P
Jag hoppas hoppas dem blir glada över att jag ringer:)

Det är galet vad jag saknar min Underbara Alex, Men på fredag ses vi och jag längtar<3

Nu är klockan 05,43 och jag har inget att göra...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0