Suck..

Jag är så grymt trött just nu, trött på mkt känns det som.
Har jag redan blivit skoltrött??:S fine 2 år kvar, bara att hålla ut.
Har faktiskt inte skrivit i min blogg på länge, ändrig från och med nu=)

Igår hände något konstigt, på bussen var det och jag satt på bussen tillsammans med isa och jane och helt plötsligt ville jag bara gråta. Jag fick kämpa för att inte gråta och det kändes verkligen som om tårarna ville  sprängas ut genom mina ögon lock.
Varför?? Jag är ju lycklig,  Jag borde inte vara ledsen då, inte heller deprimerad men det bara kom helt plöstligt..
Konstigt tycker jag..

Jag är faktiskt riktigt lycklig,=) det är jag, och jag har värdens underbaraste pojkvän!<3
Han är det bästa och det alldra finaste och han gör mig alltid glad. Jag är så glad över att jag fått träffa honom <3

Så som sagt jag är lycklig men små depritioner har vi nog alla ibland även om vi känner oss lyckliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0