Skolan kl: 09.00

Nu sitter man här, har datakunskap och äntligen börjar jag faktiskt fatta haha:D
 Jag har kommit på att skriva blogg är rätt kul endå, kul att få skriva av sig lite.

om ca 5 veckor flyttar vi, helt sjukt egenligen!
Vi ska flytta till ett hus en bit ifrån Tumba och själv har jag aldrig tittat på huset.
Isa var riktigt söt idag när hon sa " Det kommer kännas tomt sen när du inte är på bussen"
 Så underbart söt och jag håller faktiskt med, det kommer kännas tomt sen när man hoppar på bussen och vet att ingen isa är där.

Nu har jag ialla fall sagt upp kontaken helt med johan, kommer aldrig kunna vara en vän med honom, i mina ögon är han ett svin, och det kommer han nog alltid förbli.
det är en lättnad att veta att han aldrig mer kommer ringa mig:)

Nu ska jag fortsätta med programet exel, kanske skriver mer sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0