Prov i morgon!

idag har allt varit rätt slappt i skolan, och nu är det plugg som väntar=/ en massa saker att göra
Prov i morgon, och jag är itne säker på att jag kommer klara det, det är medecin prov och det är en massa saker att kunna:(

i morrn blir det tjejmiddag med isa, jane , jesscia:D



Uppdatering: seriöst jag kan inte det här provet, och det värsta är att jag har så svårt att få koncentration hemma. Skulle ha stannat kvar i skolan istället.
Sen ska man aldrig börja plugga på ett prov dagen innan, så jag känner okey jag kommer få ig på det här provet men från och med i morrn ska jag verkligen plugga! Jag vill få bra betyg, och jag vill komma in på en bra högskola och få ett bra jobb, det är min dröm och den drömmen ska jag inte misslyckas med! jag kommer inte låta det ske.
Så jag måste tänka så här, ig på ett prov har väl ialla fall dem flesta fått men jag tänker inte misslyckas med fler, det jag kan lova!:D
Så mitt nya jag ska bli plugghäst=P

Kommentarer
Postat av: john Andersson

du e söt ;)

2007-03-31 @ 21:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0