Mys med tjejorna!

Ja igår så hade vi ju tjej kväll jag, jane, isa och Jessica=)
Vi handlade på ica maxie och sen åkte vi till isa och lagade mat. Efter maten gick vi ner till isas bod och såg på film och åt godis och drack vin. Mkt mys:)
Jag och jesscia ville somna rätt tidigt men inte isa och jane, dem tyckte vi var skit tråkiga och höll på att flumma väldigt  länge haha:D
Tack för dem vackra sångerna hahaha

Idag så vacknade vi av att jesscia skulle åka, efter att hon åkt så somnade vi om och sov till halv 12, vilket var helt underbart!
Vi åt frukost ute på isas balkong och åt frukost och satt och pratade, älskar er flickor! menar även jessica där=)
Det var ialla fall super mysigt, sen hade vi inget att göra så vi kom på att vi kunde göra en film:D
Det var riktigt kul och jag gick ifrån isa vid 15.00 ca.

Ringde flen för en stund sen, har verkligen saknat dem! och nu bestämde jag mig för att ringa, jag pratade med Kristian och Dennie, man har verkligen saker att prata om och det var så kul att få prata med dem, suz skulle ringa mig i kväll eller i morgon och jag får snart kanske hälsa på dem:D
Jag längar=)

I morrn ska jag till Alex:D jag längtar i massor♥



image17jane och jag ute i solen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0