Mitt första blogg inlägg!

Så nu har jag äntligen skaffat blogg, har funderat ett tag nu på att skaffa det och som
sagt nu har jag gjort det = )

Denna helg har vart hel mysig!

Har sovit hos min underbar Alex, vi gjode inte så mkt, såg på bio i lördags, resten av helgen har vi mest myst =) helt underat måste jag faktiskt säga:D
Man kan tro att man nästan drömmer ibland, jag menar det känns så overkligt att jag Emma har träffat en sådan som honom.
En som verkligen tycker om mig för den jag är, och som  vill visa mig för alla, som är glad över att jag är hans flickvän.
Jag är inte vad vid detta, mitt ex ville aldrig låta mig träffa några av hans vänner och jag hade oftast känslan av att han skämdes över mig.

Jag är verkligen kär och det är helt underbart!

Me like you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0