Godmorgon:D

Okey nu är klockan 07,36 och jag har varit uppe sen mer än en timme tillbaka.
Det är  nämlingen så att dem dagar då jag börjar sent passar jag oftast på att tvätta:P Alltid skönt att få det gjort och slippa tänka på det resten av dagen.
Bara en dag kvar tills jag får träffa min Älskling och ni vet inte hur mycket jag längtar=)
jag vet att jag snackar väldigt mkt om Alex i min blogg men jag kan helt enkelt inte hjälpa det, skulle kunna säga hur underbar han är 999999999999999999999999999999900000 gånger:P
Han är bäst helt enkelt;)

Det är inte alls långt kvar tills vi flyttar nu, och jag längtar faktiskt, =) 
 Men än så länge är det ett par veckor kvar och innan dess så ska jag ha gjort medecin provet vilket jag inte alls ser framimot. Alla i klassen har sagt hur svårt det är så det känns inte alls kul:S
Men som sagt plugga ger färdighet och pluggar jag tillräckligt mkt kommer jag säkert klara det:)
 
Men nu ska jag gå och hälla i mig mer kaffe, mkt kaffe så att jag blir pigg;)

   skriver säkert sen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0