Alex<3

idag ska jag till Alex, jag längtar=)

Idag blir det jeans kjol och leggins=), sommrigt ska det vara:P
ska snart palla mig iväg till tv och se Beverly hills, jag vet jag är en nörd när det gäller det programmet men det är ju så bra! Nu har jag inte sätt det på väldigt länge eftersom jag inte kan se på tv i mitt rum längre, så jag passar på när jag är ensam hemma:)
Gaah kan man inte få vara ensam hemma varje dag? så underbart skönt! längtar tills man får egen lägenhet:)

Idag får jag studuebidraget, hoppas inte kicki tar nått av det. Det är nämlingen så att för varje gång jag skolkar så drar hon av 100 kr, detta gäller även om jag skulle försova mig, Så kicki skyll inte på mina tidiga mornar.
Gaah jag tycker det är helt sjuk, kan man bara få ta pengar så där???:S och vad gör hon med dem? jo hon går säkert på bio med jesper och matilda. I want to have my own mum!<3 fan jag saknar henne..
Jag blir ialla fall skit sur på kicki, och jag måste snacka med henne. Jag skolkar aldrig, eller på en månad har jag gjort det 2 gånger! hon skulle aldrig göra så här mot jesper och matilda, det kan jag lova och slå vad om. Dem kommer fan bli bortskämda och det är dem redan...
Hon måste ge mig nått annat straff istället, jag menar dem pengarna jag får behöver jag till kläder och en massa annat eftersom jag inte får ett skit av henne. hon ger mig aldrig nått och sen tar hon sig bara rätten att ta dem pengarna jag får:S kan man verkligen göra så..:S
Måste snacka med henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0