sommarjobb idag!

har inte bloggat på några dagar nu.. vet inte varför har inte blivit av bara.
Min helg så var jag ialla fall hos min älskling och vi tog det lungt, kan vara sköönt ibland=) Sen ilördags kväll byggde han och erik modellflygplan och jag tittade på film med Linda.. eller får man säga tittade..? jag tror jag sov rättare sagt haha.
Sen i söndags sov jag hos linda, vi bakade scones och skötte om våra fötter=) riktigt trevligt!

Idag var det första dagen på jobbet och jag säger direkt att mitt första intryck av personalen var sådär.. Rosa som tog hand om mig och som jag gick med var riktig trevlig och snäll men dem andra vet jag inte riktigt.. kanske kommer jag tycka om dem bättre sen när jag lär känna dem..
Men idag var allt mkt förvirrande, jag kände inte någon där och jag visste inget om dem boende. Så idag fick jag mest se på och lära helt enkelt! och det var mkt att ta in i huvudet och som jag måste minnas..
Men det fixar jag! är dok mkt trött nu och jag känner för att hälla i mig ett ton kaffe eller något hah. Får nog ta och göra mig några koppar=)

saknar dig älskling!♥

image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0