mina vänner!

kan man ha bättre vänner än jag? tror inte det.
ni är verkligen så underbara och finns alltid där=)
idag tex va det vissa saker jag inte hade gjort i naturen, jag blev riktigt stressad haha ja nästan gråt färdig och detta ledde till att jag kanske inte var så social och att jag var smått grinig mot jane och jessica.
Men underbara som dem är så kommer jane in till mig för att ge mig en kram och jessica skickar ett sött och uppmuntrande sms=) Ni är bäst!
vad skulle jag göra utan er och isa? hoppas vi alltid kommer att vara vänner<3

idag efter skolan har jag bara tagit det lungt, och snart är det sommarlov!! det ska bli såå skönt ändå fast jag kommer jobba hela juli=) fast det är ju = pengar och det behöver jag=)

Nämt någn gång att jag länge velat ha en kaffemaskin? perfekt för mig som älskar kaffe!=D haha^^

image97 vill ha!!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

HAAHA!
Du kanske är lika kaffe-psycho som jag da
xp

2007-06-13 @ 08:20:21
URL: http://www.dettaarminblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0