Min novell

sitter här och funderar ut hur jag ska fortsätta min novell som jag har hållt på med länge men inte kommit nån stans typ:P

En liten bit av min novell:

jag vet inte vad jag gjorde och hur jag vågade jag gick fram lite diskret och ramlade mitt framför hans ögon. Jag vet att det låter helt knäppt men han förstelnade mig, hans leende fick mig att göra saker jag aldrig vågat förut.Men en sak var säkert mitt ramlande funkade och han hjälpte mig upp och gav mig ett leende som fick mig att vilja ramla en gång till.


Pratade nyss med felicia i Flen =D vi ska ses på lördag och gå runt i stan, mkt trevligt!:D
va ju snart ett år sen vi sågs..

Min helg: varit hos Älsklingen<3 och solat med Linda!=D
Alltid lika trevligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0