jobbet...

Uh jag gillar verkligen inte mitt jobb;S varför valde jag inte dagis istället!!?
Jag tycker det är stor skillnad på äldreboende och hemtjänsten och jag kan helt klart säga att äldreboende är mkt roligare att vara på. Man kommer närmre dem boende och personalen. När jag kom till det här jobbet kände jag mig direkt mkt blyg och jag hade svårt fär att ta för mig och ta egna insíativ..(hur stavas det?)
Inte bra!:S Men som sagt jag försöker lära mig..
Jobbar ialla fall denna vecka och ledig nästa vecka.. sen ska jag jobba hela juli och då får jag verkligen klara mig själv! Då kommer jag liksom få jobba mer på riktigt..

Sitter just nu inne på biblioteket och väntar på att min buss och jag saknar min älskling såå mkt!♥ önskar att man var hos honom nu..

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0