Helgen!

I lördags så åkte jag tidigt till Linda,sen jag träffade syrran min och träffade sedan min älskling=) vi skulle hämta bilen i sollentuna så hann med att träffa hans mamma och hans två systrar:D mkt trevligt!
sen på kvällen så började jag och alex att prata om jordgubbar så alex bestämde sig för att baka en jordgubbstårta, som blev super MUMS! hehe
vi åkte även ner till Alex bror med en bit=) har aldrig träffat honom förut så lite nervös var man hehe.
 
söndags: vi var på modelflygplans uppvisning tillsammans med Erik=) ganska trevligt endå, och färg fick man hehe=D
sen skulle jag egentligen åkt hem men varmen tar verkligen ens energi så jag orkade inte=P så jag va hemma hos alex och tog det lungt, vi gick ner till vattnet senare på kvällen=) det var mysigt♥

idag så försov vi oss, men för mig gör det inte så mkt för vi har datakunskap och det finns ändå inget att göra nu..
om två dagar är det sommarlov!=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0