haha jag är korkad ibland;)

idag efter skolan åkte jag, isa, jane och jessica till sthlm för att kolla lite affärer och sen skulle jag på en speciell affär i skanstull och Alex berättade för mig exakt vart jag skulle gå av och vart jag skulle gå.. tror ni inte att jag efter ett tag glömmer bort det och tror att det är medborgaplatsen vi ska gå av på!!?? japp... uh va pinsamt det var hihi:)
Ajja hittade ialla fall tessans studentpresent nu är det bara syrrans som fattas..

sitter här med en kopp kaffe och sen köpte jag denna choklad idag:image95 Dark 86:% cacao
Rätt stark men god till kaffe=) hört att sån här choklad inte ska innehålla så mkt socker också.. fråga mig inte om det stämmer..?  vad tror ni??

på torsdag tar syrran och tess studenten;) tiden går så fort... snart sommar lov ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0