FÖR HON HAR TAGIT STUDENTEN! FAN VA HON ÄR BRA<3

Va på syrran och tessans student igår!=D

Det känns konstigt att tessan och syster min tagit studenten shit dem är verkligen vuxna nu ju! Men jag är så grymt glad för deras skulle=) super glad att jag hann vara med på både tessans och syrrans utspring och mottagning=)
Tess var nog lite på kanelen när hon kom på hennes mottagning och jag hoppas min present till henne blir väl använd;) hehe (ni som vet vad jag gav henne fattar)
Åkte direkt till min syster sen och där va det en massa trevloigt folk, lite släkt var även där=D
Syster min var super hes och kunde knappt prata sen höll hon ett super fint tal och sen nämnde hon att vi alla skulle ge en tanke åt mamma, jag vet att hon är super stolt över dej Johanna!
Detta tal fick ialla fall lite folk att gråta, mandy stackarn grät även hon=(

Ialla fall var mottagningen super bra, syster min verkade mkt nöjd och det glädjer mig för hon är värd den bästa studentdagen! <3
Pappa blev självklart full..(oj vilken nyhet va?)


Fan jag trodde du var bättre än vad du är... du gör mig ledsen..=/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0